what a beautiful morning

gick upp vid halv sju, och eftersom jag inte skulle äta någon frukost var jag klar till sju så jag insåg att jag faktiskt kan sova till halv sju och ändå hinna med allt, så det ska jag börja med!

men eftersom att detta inte var en vanlig morgon så åkte jag och mamma till vårdcentralen där jag skulle lämna lite blod, eh lite!? fyra rör tog tanten minsann tanken "tar det aldrig slut?" for genom min skalle. Jag har faktiskt inga problem med sprutor osv, bara jag inte behöver glo när hon sticker in kanylen i mig så är det lugnt! Mamma skjutsade hem mig och jag åt frukost i lugn och ro, eftersom att jag behövde ta proverna fastandes så hade jag inte ätit något sen 19:30 igår = hungrig_tjej_johanna. Juste till rubriken, det var ju sjukt...det här ordet känns felplacerat men här kommer det VACKERT, sjukt vackert var det ute i morse, frost överallt och dimman låg i flera stråk och solen fick allt att glittra, underbart!

har pluggat hela veckan, är sjukt less på det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0