tacopajen
Här kommer det efterlängtade tacopaj-inlägget.
Idag när jag kom hem, efter att ha slutat skolan klockan 10:50 (<333!) så...pluggade jag inte :D
oväntat.
Istället så bestämde jag mig för att äta en ny tacopaj med kyckling, paprika och svarta bönor till lunch, och jag kom på den bra idén att cama med steph samtidigt som jag skulle äta så jag kunde flasha pajen som såg väldigt aptitlig ut...innan jag....lekte...med den..men ialla fall!
Jag tog en tugga, sen mitt i tuggan så bara "grnkshch vafan..." fortsätter att tugga " schmk schmk, men vadfan är det här det smakar ju skit!?" så jag tittade på vad jag åt...och det var en oidentifierbar greja, som såg lite ut som typ en bit mango, den var knallgul, som en tvättsvamp i konsistensen, lite hårdare kanske...ja...äckligt.... blä.
Så, det resulterade i att jag skrapade bort all fyllning ur pajskalet och åt upp skalet, samtidigt som steph hade mycket kul åt mig. Fyfan för den där pajen säger jag bara ;<

Kommentarer
Postat av: Steph

Haha ja det var jävligt roligt! Hahaha! Och de där.. som jag fortfarande misstänker är någons TÄNDER... verkade ju inte alltför trevliga ;)

2008-11-11 @ 20:35:34
URL: http://warlock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0