slitig dag

Ja, det kan man ju minst sagt säga.
Somnade inte före kl 00:00 och jag hoppade upp ur sängen 06:07, ni kan alltså räkna ut att jag lider av sömnbrist eller liknande.
2½ dryga lektioner i skolan, skeva lärare osv ;< sen åkte vi till älvsjö för att traska runt på gymnasiemässan, intressant men rejält överskattat? Jaja, jag fick iallafall snacka lite med de som jag var intresserade av.

Kom hem, och pluggade liiite, är faktiskt klar med engelskauppsatsen nu!
så nu har jag ungefär 4 timmar på mig att räkna klart röd kurs i matten + gå igenom hela blå, åh puss vad jag kommer faila på det här matteprovet, svenskarecensionen kommer jag inte heller bli klar med, men det får fan..vänta isåfall!

slänger upp lite bilder snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0