plugganvisningar steg, för steg

Jag är nog sämst i världen på att göra vad jag säger att jag ska göra, när det kommer till plugg.
Igår så var det typ "Nej men först pluggar jag samhälle, sen lite teknik" jo tjena, jag satt vid datorn hela dagen, grattis.

så när jag kommer hem från skolan ska jag inte slitas till den här förbannade burken, utan bänka mig i köket och plugga ärslet av mig tills jag stupar! Hela grejen med mitt samhällsprov i morgon är ju att jag glömt boken i skolan två dagar i rad, mums på det.

inte.

jag har förövrigt ont i skallen varje dag nu, inte okej.

Kommentarer
Postat av: mew

jag har exakt samma problem. hatar mig själv.

2008-11-05 @ 19:29:04
URL: http://hljott.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0