20:31 - att lära sig att prioritera, lost eller?

Ja, känns som om att jag återkommer till denna jävla besatthet av min dator hela tiden, men vadfan.
Nu har jag varit sjuk i en knapp vecka, jag planerade att göra 2 skolarbeten den gångna veckan, och jag har inte gjort dem, ångesten börjar samla sig nu. Är det bara jag som lider av extrema problem!? Känner mig grymt målmedveten och ambitiös, inte. Where did my självdiciplin och prioriteringsförmåga go?

Kommande vecka är slapp, imorgon ska jag på öppet hus på kungstensgymnasiet, hoppas att det imonerar för det verkar grymt! ons-fre har vi temadagar aka jobba-ikapp-i-de-ämnen-du-ligger-efter-i. Jag valde bild, så jag hoppas att jag kan göra klart bildarbete nr2, vore sjukt skönt!!

nej nu ska jag fortsätta lyssna på keane och skriva en svenskarecension här.
puss

Kommentarer
Postat av: Steph

Jag har samma problem :c

2008-11-25 @ 20:15:33
URL: http://warlock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0