07:45

Det var fruktansvärt onödigt att gå och lägga sig klockan 04:00 igår morse, för jag sov inte särskilt länge, och så är jag dödstrött idag.
Jag menar verkligen D Ö D S T R Ö T T, sådär trött så man näsan inte kan hålla ögonen öppna, fyfan.

Chillarhelg, borde ha pluggat som en liten....
pluggade jag som en liten.... svar: nej

En annan sak, det är ungefär väldigt irriterande att inte vara hungrig på morgonen, för nu äter jag inte så mycket och blir skithungrig när det är lunch och mums då får vi VÅRRULLAR, jag hatar vårrullar. HÖSTRULLAR IT IS typ.

En annan sak2. Marabou Amigo = inte okej, fy blä usch vad snusk

Nu ska jag snart ringa och ha det traditionella morgonsamtalet med a.
Jag undrar om hon kommar att vara vaken eller om jag väcker henne, eller om hon kallar mig porrig-tjej-som-ringer-till-sin-pojkvän-på-morgonen, ja..spännande alltså!

So long!

Kommentarer
Postat av: mew

tack så mycket snygging!



supersämsttråkigt att vi inte kommer ses på fotomässan</3



hur mår du?

2008-11-10 @ 12:50:31
URL: http://hljott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0